Jeg har på fornemmelsen, at der de nærmeste dage vil være en stor stigning i antallet af udmeldelser af folkekirken.

Jeg har bl.a. skrevet om udmeldelse af folkekirken på siden Blanket til udmeldelse af Folkekirken. Og den side er nu hot!

Download blanket til udmeldelse af Folkekirken (pdf-fil)

Onsdag fik jeg så mange besøgende som jeg havde i hele februar måned, og i går torsdag – da en vis lov om homovielser blev vedtaget – havde jeg flere besøgende end det maksimale antal besøgende på en hel måned – set over de seneste to år.


På listen over hvad folk søger på, er det søgninger i forskellige udformninger siger:
* udmeldelse af folkekirken
* udmelding af folkekirken blanket
* udmeldelse af folkekirken

.. og ord som “sådan” og “hvordan” er brugt som supplerende tekst.

Holdning til udmelding af folkekirken

Jeg er generelt glad for, at folkekirken mister medlemmer, da jeg gerne vil have en adskillelse af kirke og stat; men jeg er ked af det, hvis det skyldes, at nogle mennesker der elsker hinanden har fået lov til, at blive gift med hinanden.

Synspunkt: Jeg melder mig ud af folkekirken i dag 7. juni 2012

Vi tror på Gud?