Jeg har glemt at informerer om, at jeg har startet en ny weblog. Det var meningen, at den skulle overtage denne weblog da jeg er træt af dem.

Jeg har tidligere nævnt, at jeg er træt af ordet “ateisme” i både titel og URI, jeg har vist også skrevet om de begrænsninger der er med hostning hos wordpres.com, hvor jeg fik kun kan indsætte videoer fra få sider. Jeg kan ikke bruge alle embed-koder, hvilket er stærkt belastende… jeg er også sluppet af med det elendige nick Veulf, som jeg aldrig har kunnet lide, men som var det første ledige nick jeg kunne finde på ved oprettelse af profil på wordpress.com – jeg vidste ikke, at jeg ville skulle bruge det nick så meget.

Dette er nogle af årsagerne til den nye blog. Der er også ulemper, fx. det økonomiske, at de faste læsere af denne weblog ikke kender siden m.m.

Undskyld forglemmelsen.